Steppumppi

16.12.2019

Steppumppi

Tunnilla tehdään lämmittely step- lautaa apuna käyttäen. Lämmittelyn jälkeen tehdään koko kehon treeni levytangon ja painojen avulla. Lopuksi venytellään päälihasryhmät. Tunnin tason voi määritellä itse laudan ja painojen tasoa ja määrää vaihtamalla.

Tunnilla saat:

- Hyvän treenin koko keholle

- Pienryhmässä sinun tekniikkasi varmistetaan ja opit tekemään liikkeet oikein

- Tunnilla yhdistyy aerobinen harjoittelu ja lihaskuntoharjoittelu

- Lopuksi tehdään kattavat venyttelyt päälihasryhmille


Tunnin tiedot:

- Tunti pidetään tiistaisin klo 18.15-19.15

- Tunnin pitää Tiina

VARAA PAIKKASI TUNNILE ALLA OLEVAN LINKIN KAUTTA:

MIKSI STUDIO SINUN VALINTASI PIENRYHMÄ?


Studion pienryhmässä harjoittelijoita on maksimissaan kymmenen. Tämä takaa, että ohjaaja ehtii katsoa kaikkien suoritustekniikat ja tarvittaessa auuttaa ja korjata niitä. Kolmen kuukauden ryhmä takaa harjoittelun nousujohteisyyden. Voimme siis edetä haasteellisempiin liikkeisiin ryhmän edetessä. Ryhmässä huomioidaan myös jokaisen mahdolliset vammat ja virheasennot. Saat apua vaivoihisi vahvistamalla oikeita lihaksia. Ryhmässä saat tukea muilta osallistujilta. Saat Personal Trainerin liikeohjauksen ja treenin halvemmalla hinnalla


STUDIO SINUN VALINTASI LIHASKUNTOTREENIT OVAT SINULLE, JOKA HALUAT

  • Vahvan toimivan kehon
  • Parantaa lihaskuntoa
  • Saada toimivan kivuttoman kehon
  • Haluat treenata ryhmässä
  • Oppia oikeat liiketekniikat ja saada yksilöllistä ohjausta
  • Et halua tehdä lihaskuntotreeniä salilla
  • Saat PT ohjauksen halvemmalla hinnalla

Ilman aktiivista harjoittelua, lihasmassa määrä alkaa iän mukaan laskemaan. Kehon kunnossa pysymiseksi tarvitsemme säännöllistä lihaskuntoharjoittelua. Kaikki eivät halua käydä kuntosalilla. Lihaskuntoharjoittelun voi tehdä myös erilaisten jumppien muodossa.

Perinteisillä ryhmäliikuntatunneilla on kymmeniä osallistujia. Silloin ohjaaja ei ehdi antamaan yksilöllistä ohjausta liiketekniikoissa. Tämän kehonhuoltojumpan ryhmäkoko pidetään pienenä, jolloin ohjaajalla on mahdollisuus liiketekniikoiden korjaamiseen. Tällöin treenaaminen on turvallista ja opit oikeat tekniikat ja saat kehosi toimimaan paremmin.

Myös lihashuolto on tärkeä osa harjoittelua. Teemme aina lopussa huoltavia liikkeitä monipuoliseste, jotta palaudut hyvin treenistä. Lihashuollon avulla parannamme liikelaajuuksia ja saamme kehon toimimaan paremmin.

VALMENNUKSEN HYÖDYT

  • Saat paremman lihaskunnon ja toimivan kehon
  • Säännöllinen ryhmä tuo jatkuvuutta harjoitteluun
  • Saat muilta ryhmäläisiltä stemppiä treeneihin

VARAA PAIKKASI TUNNILLE ALLA OLEVAN LINKIN KAUTTA: